2016-06-11

shhh





Pelastaja







Alteon: HAH minua millään tavallisella pyssyllä tapeta








Alteon: Kuka sinä pentu luulet olevasi pft







Tästä saat








KLONKS


Alteon: ???

















Alteon Hävisin tuollaiselle pennulle






 ?: En tullut tänne tappelemaan







Katoa demoni






Alteon: Ei suunitelma mennyt ihan niinkuin piti




Toisaalta enpä menettänyt mitään








?: Voi enkeli parka





Viedään sinut turvaan













Korppi: Mihinhän ihmeeseen se lapsi meni


Owen: ... ei minun pitänyt loukata häntä

Korppi: Noh ei se sun vika oo...






... Luciano on vaan vähän herkk-








Korppi: *pomppaa pystyyn* LUCIANO!? Oletko sä kunnossa?


Luciano: Kyllä minä olen.. Mutta hän ei ole!!







?: *kaatuu Owenin viereen*

Owen: Sinä?!
















Korppi: Ja sarvipää on Ivan

Ivan: möö




?: Minä olen Sasaki.

Korppi: Selvä. Sasaki. Oletko varma ettet tarvitse... Tohtoria?





Sasaki: En, parannan itseni ajan kanssa...

Miksi ette esitelleet tuota nurkassa istuvaa henkilöä?








Korppi: .... Koska sielä ei ole ketään....

Tulkaa, annetaan vieraan levätä.










Chimere: Oi sinäkinkö näet hänet?


Sasaki: Kyllä.. Ja aistin. Hän ei ole varmaan sanonut sanaakaan?







Chimere: Ei pihaustakaan, muut eivät näe, tai usko Igorin olevan vielä täällä. 

Korppi: CHIMERE en käske sua kahdesti.




Chimere: Iik minun pitää mennä!! Jutellaan taas Saskei-san!!
*juoksee pois*




6 kommenttia:

  1. UH! Ihanaa taas tuli kuvatarinaa<3 rakastan näitä.

    VastaaPoista
  2. NONIIN IGOR HUOMATTIIN TAAS!! ♥ Olen odottanut tätä! öuö Tosi kiva osa taas ja Sasaki on söpö :3

    VastaaPoista
  3. JEE
    kiitos paljon tui tui ♡
    Saskei on super söpö

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana jatko-osa! Viime tarinassa meinasin ruveta itkemään kun näin mitä Luciano oli valmis Icorin takia tekemään ja piti vähän muistutel ittelle et tää on vaan tarina. Luciano on itse enkeli, mutta näyttää tarvitsevan suojelusenkeliä joka paikassa:) Ihana, että Luciano pelastu ja Icor huomattiin. Onko Sasaki yks Jonnen nukeista vai onko herra kokonaan sinun omaisuuttasi? Postaahan taas pian:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kiitos miten ihana kommentti ♡♡ tosiaan vain tarinaa! (Oon mieki itkeny joidenki KTden takia)
      Sasaki on siis jonnen nukke, ainakin vielä ;)
      Kyllä yritän!

      Poista