2013-07-17

Haaveilua kunnes olen miljonääri 01

Heissuli c:

Jos hyvin menee, tätä teidän lukiessanne minä istustelen Bussilla matkalla kotiin~ Ripari on ohi ja pääsen taas hiplailemaan nukettimiani > u < ikävä on suuri ♥

Mutta päätin tehdä tälläisen unelma-postauksen. Itsestäni sellaisia on hauska lukea :3 saa selville millaisista muut pitävät ja näin~ asiaan

Puhutaampas nyt nukeista, vanhemmista tälläisistä:

F-928 Feb 2008 - Taeyang Horizon

Taeyang Horizon

+ Pinkkiä hiuksissa n__n
+ asun yksityis kohdat~
+ hame :D....?

- miten peruukki pysyisi, olisiko se sellainen ''löllö''




















F-334 Jun 2009 - Dal Erenfried



Dal Erenfried

+ söpööö ♥
+ takki on ihana 
+ kirja tulee nuken mukana *syyt*

- Erenfried on minulle lähes tuntemattomasta sarjasta, joten fanit suuttuisivat kun tekisin tästä mahdollisesti aivan erilaisen
-chipseistä en pidä pahemmin c:



















F-564 Feb 2007 - Pullip Stica


Pullip Stica

+ maiden asu ♥
+ suloinen meikki, ei liijan ylivetävä
+ chipsit~

- peruukki tuskin kestäisi kovin montaa päivääkään (varsinkaan minun luonani :D)
















P-016 July 2010 - Pullip Tiphona


Pullip Tiphona

+ aaw tuo nassu ♥
+ asu ♥
+peruukki suloinen 
(- mutta kuinka säilyvät kiharat? olen kuullut niistä kumminkin vain hyvää c:)
+ olen kuolannut Tiphonaa jo aikaa ennen Youka ; u ;

-peruukin arvelettavuus
-silmät ovat ehkä vähän turhan vihreät :3
-Kliseinen pullip, joka ei jää mieleen. *köh köh*














Kaikki kuvat ovat pullip stylestä, ja ei kerrota kellekkään, en halua oikeuteen tämän takia c: eiku

7 kommenttia:

  1. Ei hätää, en kerro <____< jos ostat Tiphonan ja annat sen mulle

    eiku mitä mä oikein höpsöttelin köhköh

    VastaaPoista
  2. Ei hän me kerrota niin et joudu oikeuteen ;)
    Ihanaa taas paljon postauksia sinulta <3
    Tätä oli huvittaa lukea kun kuuntelin samalla Miku Hatsunen Levan polkkaa :D

    VastaaPoista
  3. Elsa: :D heihei höpöttäminen on kivaa

    lapanen: joo hyvä tyttö ota keksi C:
    cx hehe
    :D *rallattelee Ievanpolkkaa*

    VastaaPoista
  4. kuvat ei näyh xc mutta hyvät on unelmat :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo huomasin sen äske cx *ei jaksa muokata*

      Poista
  5. Hahaa mäki oon aatellu horizonii :D

    VastaaPoista