2014-11-23

Päästääkö pimeys koskaan irti?

PicFic: Kuka on hyvä, jos minä olen paha?




Sä olit yksinäinen


Tulin luoksesi



Kannustin


olin ystäväsi



pirstin, kun olit maassa



Ja rakastin




Mutta sut vietiin multa


en voinut tulla sun mukaan


mutta mä pelastan sut vielä...








Nyt olen vuorostani yksinäinen



*askelten kohinaa hangessa*



Igor: Siellä hän on...




Chimere; Tule lähemmäs! Kuulin sinut jo aikoja sitten...




Igor; ... *ei saa sanaa suustaan*




Chimere; Tulitko sinä vangitsemaan minutkin, niinkuin teit rakkaalle Lucianolleni?! Anna mennä vain. Pääsempähän kultani luo!




Igor: valitettavasti en tullut vangitsemaan sinua... Vaan enemmänkin pyytämään apua.




Chimere; ... Miksi minä auttaisin sinua?!

Igor; ... Jos minä vastapalvelukseksi autan sinua vapauttamaan Lucianon?




Chimere; vai että sellaista peliä... No minä autan.




Igor: *istuu neidon viereen*
Selvä on.. Tarvitsen sinulta enemmänkin tietoa, kuin apua.
Kukaa Korppi on?




Chimere; Ai, hänkö? Hän on sellainen.. Hassu ja harvinaisen vahva ihminen~

Igor; ... Hieman tarempaa tieota, kiitos?


Chimere; niin no.. Hän on kai jollain tavalla Lucianon ja demonien tiedon välittäjä, vähänkuin postimies! Hän on antanut Lucianolle käskyjä, mitä pitää tehdä ja silleen. Näin olen Lucianolta kuullut.

Igor.. Oletko sinä tavannut häntä?


 Chimere; ööh... JOO! olen kerran. Silloin vihreään vuodenaikaan! Hän käski minua tuhoamaan sen mustahiuksisen tytön asumuksen!



''Luciano tulisi todella iloiseksi jos tekisit niin!'' hän sanoi minulle, joten päätin yllättää Lucin ^^!


Igor; Eli Lucianolla ei ollut suoranasesti siihen mitään tekemisä...





Onko vielä jotain tärkeää mitä minun pitäisi tietää hänestä?

Chimere; uuum tuota, en minäkään tiedä hänestä sen enempää ^^! Hän oli kiva, sain häneltä keksin, ja kaikkea <: Mekonkin.

Igor; Korppi on siis aivan entisellään...


Chimere; Mutta, nyt! miten me vapautamme Lucianon!?





Muii!

Innostuin kovasti kuvaamaan viikolla kuvatarinaa ^^! (Köh- aluksi alku kuvien piti olla irtonainen shootti, mutta innostus otti vallan, ja en kehdannut enää jakaa posatusta melkein samantyyliseen shoottiin ja kuvatarinaan.. okei)

Nyt taa alkaa koulussa uusi jakso (taino 3 koetta vielä jälellä) ja hyvällä tuurilla olen perjantaisin kotona jo yhdeltä, kerkeän siis kuvaamaan valoisaan aikaan!! JEE cx! Toivossa on hyvä elää, eiks?


Kiitos kaikki höpönassut kaikista kommenteista joita olette kirjoitelleet (tai jättäneet kirjoittamatta, mutta olette kumminkin eksyneet tätä blogia lukemaan <3). Mie tuun aina niin iloseks ja kaikkee kun huomaan että tätä blogia luetaan :3!

22 kommenttia:

  1. Ihana tarina taas kerran. Jatkathan pian. :D

    VastaaPoista
  2. ihana tarina, tuo alku varsinkin :3 ♥

    VastaaPoista
  3. Ihana tarina '3'Jatka pian ! Tämä on mun lempi tarina ja Luciano on niin ihana + Kaikki SUN nuket '3' :33 !
    T:Siniapila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UI >u< kiitos! aivan ihanaa kuulla, että pidät :3

      Poista
  4. Oikeesti niin ihana tää KT ! >3< Oot niin hyvä kuvaan ja kaikkee !!! Cx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos >u< kommentti lämmitti sydäntäni :'3

      Poista
  5. Ihhana kuvatarina c: Luciano x Chimere <3 Te olette liian sulosia:3

    VastaaPoista
  6. Woou upee kt! <3 ouo

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. omg jenna en varmaan kestä enään !!~
    *tippuu tuolilta*
    sun picficit ei koskaan ikinä milloinkaan petä, siis ei herranjumala miten täydellistä
    tämäkin nyt oli siis oikeesti sä et vaan voi tehdä tälläistä!! ;u; <3
    yhyhyh menen nurkkaan häpeämään kun en osaa edes pienestä mielstäni kaivaa mitään ideaa draamatarinaan ;-;<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iih kiitos >u<
      *tulee nostamaan lotan tuolille*
      kyllä voin 8-) kiitos kamalasti upeasta kommentista ♥
      höpönpöpö :3 tarvitaan vaan pari hankalaa yötä ja mieli luo sen itsestään :D

      Poista
  8. Oi tämä tarina on niin ihana > o < (miksi en kommentoi useammin!?)
    Kuvaustaitosi ovat kehittyneet huimasti .o. Nämä kuvat ovat niin ihania ja ne välittävät tunnelman niin hyvin~ Muusiikkikin sopi kuvaan loistavasti o u o Aaaa, inspiroit niin paljon, nyt minäkin haluan kuvata kuvatarinan > u < Älä anna koulun lannistaa ja jatkathan kuvaulua niin pian kuin suinkin~
    ((Niin paljon rakkautta <3))

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos! (koska oot kakka 8( no et oo :D anteeksi ono)
      Niin ovat! se on hauska huomata itekkin :'3
      hihi olen onnistunut! en anna :D! oon vahva! tjv
      (hiiih)

      Poista
  9. Chimere on niin uskollinen ; u ; on se vaan suloinen ♥
    Igor on tollanen komistus, tykkäsin varsinkin 17 kuvasta, jossa Igorilla oli ihana ilme >3<
    Osaat sitten kyllä tehä tarinoita vaan niin hyvin ♥ Olen pahoillani, etten nyt ole oikein kommentoinut ;---;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :'3
      (kauhistus piti laskee mikä tää kuva olikaan :D) kiitos ^^!
      niin osaat siekin :3 ♥ en oo miekään :c anteeks kamalasti!

      Poista
  10. Oi että taas! Tosi ihana oli ^^ Ja niin söpöt neiti ja herra siellä, voivoi~ >U< Ja oiiii, nyt jännätään kukas kumma tämä Korppi on ja miten Luciano saadaan vapaaksi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. x3 kiitos! hihi
      8-) son pylläriylläri!

      Poista
  11. ihana shoottitarinayhdistelmähomojuttu c:♥
    chimere on niin mielettömän suloinen pikkuinen <3 awh
    pitäisikö chimere x luciano laskea incestiksi kun chimeren profiilin mukaan luciano on hänelle äidin ja isoveljen risteytymä? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. homojutut on aina parhaita <3
      Niin on >3<
      :D varmaan, en tiendä
      kiitos kommentista!

      Poista