2014-07-02

Herrojen vastaukset ;)

Hui ♥  kiitos kaikille kysymyksistä (joita tuli paaljon *o* olen yllättynyt)

varoitus; tää on sellanen super tylsä, missä on oikeestaan vaan tekstii -postaus :D jos ei riitä into, tän voi skipata

Koska kysymyksiä tuli tosissaan niin paljon, joten päätin ihan kaikessa kiltteydessä jakaa tämän raa'asti sukupuolen mukaan ;) Päästetään pojat vauhtiin:


ALTEON

Jäätelö vai keksit?
Hmm... Päädyn vastaamaan että jäätelö c:

Haluaisitko, että taloon tulisi uusi nukke?
Täällä on jo nyt sellaista hullunmyllyä, että en välttämättä

 Kun Jenna ottaa sinusta kuvia, saatko itse päättää miten poseeraat, vai päättääkö Jenna sen? ;3
Toki saan itse vaikuttaa asiaan 8) Eli kun jenna asettelee minut nätisti kaadun naamalleni...
Välillä Jenna rajoittaa minun asentojani :(

 Oletko koskaan ollut juovuksissa? 8)
Olen :)

Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Jos et, mitä muuttaisit?
Olen tyytyväinen~

Onko sinulla jotain pahoja tapoja?
Hihi, kellä nyt ei olisi?

Saatko itse vaikuttaa siihen, millaisia kuvia sinusta laitetaan tänne blogiin?
Joo

Kukas tämä "eräs" onkaan ;))) ? 
;) eräs William

Pakko kysyä, oletkos neitsyt ? :--D
pakko vastata; en ole

Onko olemassa jotain luonteenpiirrettä, jota inhoat ihan hirmuisesti (vaikka olisi tosi kuuma nainen (tai miksei mieskin) 8D)?
sitäkun kehutaan, ja ollaan vaan ''No ei nyt pöhpöh'' eli suomalaista ideologiaa ;D


Onko siellä muita pervoja kuin sinä? C':

ei yhtä pervoja ;) (vaikka jenna on kyllä aika kova vastus)

 Olet aikas håt *Q* Kuinka teet sen?
Salaisuuteni on.. erittäin hieno suomalainen MIES saippua!

Voiko Yura laittaa sulle fanipostia? ^3^~~
Joo :D Jennan osoite on...
Jenna: EI ET KERRO SITÄ!...

 Mistä sait tuon fabulousin takkisi?
Nyysin sen Igorilta n___n ♥

Miksi olet täydellisin asia ikinä? ;^;
HAHAhaha minä vain olen ;)

Millaisen peruukin haluaisit? (Yura kannaattaa pitkää c;)
Jenna yrittää etsiä minulle uutta.. mutta itse olen kiintynyt tähän
Kyllä olen niin vanha, että en ole omistanut hiuksia niin kauvaan aikaan kuin muistan, rankkaa ;-;

Anteeksi, jos kuulostaa loukkaavalta tai jtn mutta onko kiva olla miehen kanssa?
Höh, olisiko kiva olla naisen kanssa? Olisi
On kivaa olla miehen kanssa ihan samalla tavalla... Toki se luo uusia mahdollisuuksia ;)

Salaisuutesi? 8)
Salaisuuteni... En käytä alusvaatteita ;)
haluatko tulla tarkistamaan?

Oletko maistanut pockyja o u o ?
en :oo... mitäs ne ovat?

Kuka on ihastuksesi hohoo?
Ei hän ole ihastukseni n___n

Voisitko sinäkin riisua paitasi (; ?
Tottakai! vaikka heti
Igor: jos pitäisit sen paidan päälläsi kumminkin....

 Kuka on lähin sinulle nukkeperheestä ?
varmaan ehkä Youka c:? Olen kumminkin tuntenut hänet pisimpään.

Käytätkö aseita ? Jos käytät niin minkälaisia.
Hmm.. tykkään käyttää isoja ja teatterillisia aseita, mutta yleensä ne ovat vain tiellä :D Pienet ja nopeat ovat parempia jos tosi on kyseessä.

 Kuka yleensä stailaa sinut ?
Minulla on oma stylisti Anneli Börg joka asuu ruotsissa ;) ei vaiskaan, joko Jenna tai hänen siskonsa Henna

Lempivärisi :3 ?
jännittävien kysymyksien ääreen. Pinkki!!

Onko/oliko sinulla vanhempia?
On minullat ollut (ainakin isä ja äiti roolia kantavat henkilöt) , ja ovat he ehkä vieläkin jossain :D emme lähettele joulukortteja.

Miksi pidät kissoista?
miksi.pidän.kissoista.? c8


Alteon: kisuuu ♥


Kissa: mikäs maan matonen sinä olet?
*tappajan katse*

Alteon: iiip >u<♥

Kissat ovat täydellisiä olentoja; ne ovat itsekkäitä. itseään prinsessoina pitäviä eläimiä, jotka tajuavat arvonsa, ja osaavat käyttäytyä sen mukaan. Kun Jennan kissa päättää että minä menen ulos, se herättää vaikka koko talon keskellä yötä, jos tarve sen vaatii. 
Kissat ovat täydellisiä minäkin voisin olla kissa n___n

oletko koskaan rakastunut?
Olen c:

voisitko koskaan haluta lapsia?
Hassusti muotoiltu kysymys.
mutta ei sitä tiedä milloin into suvunjatkoon tulee ;)
toki tämänhetkisen suhteeni takia.. se on hankalaa


IGOR

 Pelkäätkö tulevaisuutta?
Aina vähän pelottaa, mutta eiköhän sieltä valoa löydy.

Pidätkö muista nukeista?
Al ja Youka ovat ihan mukavia, mutta viihdyn yksin

Millainen on rahatilanteesi tällä hetkellä? Oletko tyytyväinen siihen?
Nyt on mennyt vähän huonommin, mutta pärjään.

Oletko koskaan kuullut vitsiä, joka olisi saanut sinut nauramaan?
Olen minä

Mitä asetta käytät mieluiten?
olen lähitaistelu ihmien, ja se iso miekka jonka sain Alilta on yksi suosikkini.

Uskaltaisitko kävellä pimeässä metsässä yksin?
Miksen uskaltaisi?

Milloin viimeksi tunsit omaatuntoa?
.... Liijan kauvan aikaa sitten

 Onkos kivaa asustaa siellä demoneiden sun muiden olioiden kanssa :3
Kun on tietyt säännöt, se on oikein mukava.

Oot tajuttoman söötti > ///// < 
Minä... söötti? oikeasti o/____/o

 Kenestä siellä pidät eniten? (:
*ei vieläkään päässyt söötistä yli*
eh.. itsestäni? Al on kiva


Mitä mieltä olet yksinäisyydestä? Pidätkö, pelkäätkö vai miten?
On ihan kiva olla yksin

Pidätkö pehmoisista ja pörröisistä pehmoleluista? :3
Sellainen karvainen pää tuossa pöydällä olisi kiva n__n... ei en piä :/

 Onko sinulla fobioita?
ei

Miksi sun silmät on niin jumalaisen väriset? ono♥
se on lahja itse herra ukko Jumalalta?

Haluatko joskus perustaa perheen?
en varmaan elä niin pitkään että saisin siihen mahdollisuutta..

Mitä ajattelet pienistä lapsista?
Noh.. Nykyäänhän lapsille ei saa edes suuttua.. Kyllä minun isäni näytti mitä kuri tarkoittaa, jos olin tottelematon.

Pidätkö naisista 8) joo öäh apuva
Pidän

Onko Jenna hyvä omistaja?
en sanoisi, että hän on omistaja, vaan enemmän vuokraemäntä
On hän ihan mukava

Onko sinulla aseita o u o ?
On minulla :) tadotko tulla katsomaan?

Juotko kahvia?
Juon joskus

Vai mitä että olet ovela poika (; ?
Olen minä ;)

Et kai jaa rahojasi muiden kanssa ?
en jaa :)

Mistä Jenna repii sinulle noita vaatteita ? (siun vaatteet on nimittäin ihanat ♥)
hehe kiitos ♥ totuus on.. että osa vaatteistani on jennan vanhan mies brätzin vaatteita ;o
Loput sitten tuon tekemiä

Haluaisitko sellaisen karvalakin (aka ryssahatun) mikä Izayalla on ? (se Isul Helioksen stockhattu siis)
voisin minä haluta c: kotiseudullani oli kylmät talvet

Tykkäätkö elokuvista ?
Kyllä.. niitä on kiva katsella kun ei ole muuta tehtävää. Pidän pelottavista ja raa'oista elokuvista, kuten Saw-sarjasta

Voisiko Jenna tehdä siusta shootin joku päivä taas ?
voisi, oonhan näin hemmetin hyvä näköinen

Tykkäätkö olla kuvattavana ?
se on oikeastaan.. mielyttävää. Saa olla huomion kohteena

- Kuvaile niitä nukketalon henkilöitä jotka tunnet parhaiten kolmella adjektiivilla !
Komea, nerokas ja minä ;)
Alteon: Igor! nyt huijaat, Minä ei ole addektiivi! etkä sinä voi sanoa tuntevasi itseäsi 8(
Igor: no korjaan sitten...
vanha, kusipää ja pinkki

Syötkö makeisia ? 
se on paheeni, en saanut lapsena syödä niitä, joten nyt omillaan se houkutta..

Parasta työssäsi ?
Saa tavata erilaisia ihmisiä ja ulkoilmaa ;)
no ei vaiskaan. Saan palkkaa jos teen kaiken hyvin, todella reilusti ;)

 Voisitko riisua paitasi ? (;
Hmm annas kun mietin; en.
paitsi jos maksat, voin riisua enemmänkin.. eikun en.

Saako sinua halata ? ~
o.o.... hmm; ei.

puhutko itseksesi?
Pitäähän sitä jollekin järkevälle jutella välillä :)

Pussaisitko Youkaa?
Mitä o.o en
Alteon: entä minua ;))
Igor; .... en

onko sinulla possupehmolelua (miulla nimittäin on ^w^ )
... ei ole :)

pidätkö kukkaniityillä juoksemisesta?
Ei se lempi puuhaani ole, siellä voi olla ötököitä tai käärmeitä, mutta välillä pitää juosta, ja on se helpompaa kuin umpeen kasvaneessa metsässä, joten tavallaan pidän.
Alteon: tuo oli kyllä tosi ristiriitainen vastaus


onko sinulla lemmkkikorppi?
on ;)


LUCIANO

Mitä tekisit, jos muuttuisit tytöksi?
Katselisin itseäni peilistä :) *täysin viattomasti*
kasvattaisin pitkät hiukset ja söpöilisin

 Lempi teesi? / Mikä on lempiteemakusi? C:
mm... Pidän erityisesti sellaisesta tummasta ♥

Kadehditko jotain ominaisuutta muissa nukeissa?
Tuota.. Youka ja Alteon onnistuvat aina kaikessa, ja ovat itsevarmoja. se on kadehdittavaa

 Oletko koskaan tuntenut olevasi mustasukkainen? 
....
En käytä sukkia c:

 Mikä lumisateessa viehättää sinua?
Se on kaunista ♥ Kun isot höntyväiset laskeutuvat hiljalleen alas, osuvat nenääni, ovat siinä hetken ja sulaavat pois. 

 Pidätkö shakista? 
Ah, kyllä, minä pidän ~~ ♥
Mutta Chimere ei osaa :c en voi pelata sitä kenekään kanssa.

 Mitä tekoa kadut eniten elämässäsi? Vai kadutko mitään?
Kadun... ?
Kadun sitä että jätin isännän yksin, etten taistellut hänen kanssaan

 Lempi leivoksesi ? :3
Sellaset palat, jotka ovat suklaisia ja niiden päällä on usein rösseleitä ♥

Oletko vähän pahiz? >8D
yh ono en minä tahallani... Ehkä pikkuisen; hih 

 Veisitkö Chimeren mieluummin sievään kahvilaan treffeille vai katsomaan leffaa? (koska pidän suhdettanne itsestäänselvyytenä :3)
Treffit o.o suhde?...
Kahvilaan, saisin itsekkin syömistä ♥ en pidä elokuvista :c ne on pelottavia ja en ymmärrä niitä *o*

Oletko mielestäsi söpö? nun~
Hih nwn Olen lukenut salaa tätä blogia, ja ihmiset ovat sanoneet että olen söpö, joten uskon heitä ♥

 Paras teelaatu?
Chai – latte
se on voimakasta ja intialaista teetä n__n 

Mikä on synkin salaisuutesi? c:
Synkin salaisuuteni.. en pessyt eilen hampaita > n < anteeksi

Mitä tekisit jos sanoisin että shippaan sinua Alin kanssa?
Shippaat? Mitä se tarkoittaa
*Jenna kertoo mitä se tarkoittaa*
Luciano: *tuijottaa seinää* vou

Mikä on asia, joka on sinulle niin tärkeä, että voisit kuolla sen takia (vai onko edes sellaista? :o)
ehh... en tiedä
Chimere on minulle tosi, tosi tärkeä. Kuin.. äiti? ehkä hän ;^; 

Onko sinulla paljon pehmoleluja? 8DD
onn n__n ♥

 Kerro mielipiteesi jokaisesta nukketalon asukkaasta? / Mitä mieltä olet kaikista nukketalon asukkaista ? 

...
Alteon: tyhmä 8(
Youka: tyhmä 8(
Chimere: kiva n__n
Igor: kuka :o?
Minä: paras ;3

Kuka näistä on lempparisi ja kenestä pidät vähiten?
Chimeres on paras n__n
Al on ihan tyhmä, jopa tyhmempi kuin Youka 8(

Luetko paljon kirjoja?
Olen hidas lukemaan :c 
Mutta Chii lukee minulle välillä n__n ♥
Ruma ankan poikanen on paras

 Onko vaahtokarkit hyviä ?
Onn c: varsinkin ne isot ja vaaleanpunaiset

Mistä Jenna sinullekin repii noita söpöjä vaatteita ? <3
Ih, Olen saanut muutaman hänen kaveriltaan ja osan Jenna on tehnyt minulle
Kuljen myös välillä niissä missä saavuin, mutta ne eivät ole niin mukavat :c

Kerro itsestäsi joku salaisuus 8) !
lisää salaisuuksia!
Tykkään oikeasti haleista ;v; ♥

osaatko lentää?
En osaa :c Mutta unissani lennän yksisarvisella ♥

Pidätkö uimisesta??
en pidä xc vesi on kylmää ja kalat pelottavat minua

kuudennen luokan keskiarvosi? :3
hihi, en ole koskaan ollut koulussa

näitkö pahaa unta viimeyönnä? :c
en nähnyt c: näin hyvää unta, jossa sain syödä niin paljon kuin halusin LIHOMATTA!

15 kommenttia:

  1. awh, ihanutta. :D rakastuin ~~
    mahtavia poikia kaikki c:

    VastaaPoista
  2. hah, näitä oli ihana lukea ;D

    VastaaPoista
  3. ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ `* ♥‿♥ ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ ` *leijailee Igor taivaassa*

    juuuuuuri tuollaiset nuket kuin Igor ovat täydellisiä ahh rakastan tätä herraa nyt vielä enemmän noiden vastausten takia *-* JA MÄ VOIN MAKSAA jos suostut riisumaan jotain enemmänkin hehe (;; mutta halin olisin siulta halunnut 3;

    Mutta nauroin ääneen kaikkien poikiesi vastauksille, ne kaikki on niin erilaisia ja kaikilla on ihana oma uniikki luonteensa ! ja haha mitä vastauspostaus olisi ilman toisten nukkejen välikommentteja, juuri tällaisista vastauspostauksista tykkään koska näissä saa nauraa ≧▽≦ ja tui tui toi Alteon ja kissa kuvat ♥♥ miekin tykkään kissoista juuri samasta syystä kuin Alteon :'D (y) mutta oon vaan allerginen niille..;___;

    Ja jeij seuraavaksi odotan sitten itse Jennan ja kahden muun tytön vastauksia, postaile siis pian c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi sinua x3 igor taivas 8)

      x3 hihi (kauheeta, nyt pelottaa että jossain kohtaa ''petyt'' igoriin 8( )

      :D hih kiitos ♥ (yritänyt luoda kolme mahdollisimman erilaista persoonaa n___n ainakin jotenkin olen tainut onnistua~)
      Kissat on parhaita ♥

      :3 joo

      Poista
  4. hiih, näitä on niin hauska lukea ^^
    Odottelen innolla neitien vastauksia 8)

    VastaaPoista
  5. Ooh, ihana postaus *3*
    Toi; Olet aikas håt *Q* Kuinka teet sen?
    Salaisuuteni on.. erittäin hieno suomalainen MIES saippua!
    XDDD Repesin :''DDDDDDDD
    Mutmut ihania vastauksia jaja postaa taas piaaan <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kivä että pidit(te :3)
      xD (sama salaisuus on Jonnella, hyss Al oppi sen häneltä ;3)
      kyllä, yritän~

      Poista
  6. oih, näitä oli kiva lukea n u n

    VastaaPoista
  7. Täydellinen repeäminen, suomalainen MIES saippua, mäki haluun sitä XD.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD sitä saapi ainakin tokmannilta! :D

      Poista
  8. Hahah, sun herrasi ovat kyllä ihan huippuja! x) Rakastan niiden erilaisia (ja jollain tasolla myös samankaltaisia) persoonia. <3 Alteonin vastaukset saivat mut varsinkin repeämään, koska.. noh, Alteon on Alteon. ;D Naurahdin varsinkin kun herra kertoi, että sen hienoja poseerauksia kuvissa rajoitetaan välillä. Miksiköhän 8))

    Aww, Lucianon "en käytä sukkia" -vastaus <3 Senkin kysymysten kiertelijä, olisin halunnut kunnollisen vastauksen!
    Mutta ihan mahtavia vastauksia kaikilta poitsuilta, nyt ootan sitten innolla kun tytöt pääsevät vastailemaan ;)

    VastaaPoista