2014-03-28

OTL

Hupsh

Tajusin äsken, etten ole postannut tänne mitään... 9-10 päivään (hups tosiaan) 
>n< anteeksi siitä!! Miun elämässä on vaan tapahtunut viimeaikoina paljon (positiivisia) Asioita, joten en ole kerennyt koneellakaan olla niiin paljoa, kuin ''tietokone addiktion kulta-aikaan'' eli 8 tuntia päivässä, oho

Muttah~ Siis Chimere ja Luciano kokivat pientä uudistusta n__n! hihi saattekin huomata mitä...

Pienen kuvatarinan aikana~ nii, en vielläkään saanut sitä Tangkou esittely jutskaa tehtyy, heheeh¨

omg tarinassa saattaa vilahtaa pieni pala Muovitissiä, mut kestetään se kuin miehet naiset, eiks?


SANDMAN B




sand man


Chimere: LUCIANO! Katso kuka tuolla on n___n


Youka feat kori

Luciano: oho Youka-Neiti se siellä kasveja keräilee *o* Ollaan vähä hiljempaa, näkymättömiä olemme hänen silmissä, mutta emme äänettömiä korville (en vielä osaa huijata korvaa ;-;)


luciano astuu kuvioihin

Chimere: toisi sanoen emme voi jatkaa matkaa

Luciano: voisimmehan me kiertääkkin
jos levätään hetki~





paina puuta poika

Chimere: Luciano.. olet vaikuttanut todella oudolta tänään



huokaus

Luciano: *huokaus* 
niin tuota..
Kun olen miettinyt tässä tänään, että sinä tunnut tietävän kaiken minusta. Ja loppujen lopuksi minä en tiedä mitään sinusta.


elä oo tommonen

Chimere Hups
Kyllä sinä tiedät, paljon enemmän kuin arvaatkaan~ 


oletko sinä

Luciano: ... Toisin sanoen..
Oletko mielikuvitukseni luoma henkilö?


niin minä en

Chimere: niihn... Minä olen Tulpa
Sinun omaluomasi henkilö..

nukku prinsessa

aluksi pyörin ajatuksissasi, se oli pelottavaa aikaa.
Muotoni vaihteli, välillä olin kissa, koira tai jopa kala. Onneksi teit minusta tälläisen ;-;''



kaunis ja täydellinen

Aluksi yritin jutella sinulle, mutta et kuullut minua.
Kerran vastasit.
Olin niin iloinen.

muovi tissi omg

Vastasin kutsuusi~ nyt olen kehittynyt omaksi persoonaksi n___n
Mutta minä kehityn viellä~


rakkaus on lumivalkoinen

Luciano: tarkoitatko...
Että mahtava mieleni on luonut minulle kaverin n___n

Chimere: Kyllä~ 

hei hetkonen omg

Luciano: ja jos sanon että sinä... pystyt syömään tulta, se on mahdollista?

Chimere: kyllä se niinkin toimii~ Jos uskot siihen



ooohhh

Luciano: entä; sinä pystyt liikkumaan gasellin nopeudella?

Chimere: Heh, helppo homma~

eiks joo

Entä jos sanon, että sinä pystyt tappamaan demoneita?

18 kommenttia:

  1. hah muistan ku yritin luoda itelleni tulpaa mut en koskaan saanu prosessia loppuun ku oon niin kärsimätön :DD

    mutmut ihana tarina <3 chimeren luomet on vaan niin täydellisyyttä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD pitää olla kärsivällinen! mie melkee kerran onnistuin x)...
      Kiitos! ne ovat :3

      Poista
  2. Tosi upee toi tarina!! <3 Noi Chimeren luomet on niin upeet!

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Minäkin muistan kun yritän tehdä tulpaa, mutta se ilo loppui yhteen iltaan;D jälkikäteen olen vain kauhistellut tulpia, pelottava ajatus!
    Tuli ihanana yllätyksenä tämä tulpa juttu! Odotan innolla jatkoa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D onhan se silleen aika pelottavaa.
      c: hehe

      Poista
  4. Ou mai kaad, Chimerestä tuleekin pahis >w< Noi kuvat jossa Chimpanssi makaa alastomana lumessa on tosi kauniita x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikki on pahiksia 8) (apua, mie tarviin kiltin nuken :o) (awww chimpanssi) cx heh~ kiitos

      Poista
  5. Voi Chimer olet niin kaunis ; - ; <33
    Niin alastomana kuin vaatteillakin (: :DDD
    *heiluttelee käsiään vihaisena* Ei tuhma Luciano et saa laittaa Chimeriä tappamaan Youkaa ja Alteonia eieieiei ; _ ;
    Ihana kuvatarina, juoni kulki hyvin, niin kuin on tähän astikkin kulkenut, kuvat sopivat täydellisesti tekstiit, ja olivat hyvä laatuisia ... joten upea postaus :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neito on ;-; ♥
      (hehhe olen samaa mieltä 8) )
      Tai sitten se oli vain viaton kysymys, jonka te väkivaltaiset hullut otitte kamalana kysymyksenä... eiku :D
      Aww kiitos >u<! :3

      Poista
  6. Tosi upee kuvatarina ♥♥

    VastaaPoista
  7. Niin hieno tarina ; u ; ♥ !

    VastaaPoista
  8. Whaaaat ei näin jännään kohtaan saa tarinaa jättää ärrinmurrin ; o ; En tajunnut eka, että mitä Luciano haki tolla kun se kyseli Chimereltä noita kysymyksiä, mutta heti kun luin ton viimeisen vuorosanan niin tajusin että Luciano on söpö ulkoa, mutta oikeasti se on kunnon badass xO ! <3 rakastan tollasia hahmoja kjähähä

    Oh Chimeren silmät näytti niin yliluonollisen kauniilta tässä osassa muuten *o* Sekä sen luomet sekä sen persoonallisuus ah, mutta jatka tätä upeaa kuvatarinaa pian, jookosta ^u^ ? ja ps toi musiikki valinta tähän osaan oli jotain ylikauniin upeaa, musiikista siis plussaa n___n Ja odottelen innolla myös sitä Tangkou esittely postausta cx !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooo anteeksi >n< (eiku siis) :D Tai sitten Luciano on vaan ihan pönttö, ja ei tajunnu kuulostavansa pahizelta 8) You can never know~

      Ah chimere on niiiin super nätti, enkä saa sitä (sen kauneutta) tänne blogiin mitenkään ikuistettua ;-; (eiku siis häh, mut se on nätti nukke!)
      hiih kiitos~ Teen sen kunhan laiskapoika (aka. minä) saa tarpeeksi aikaan! [eli ehkä viikonpäästä... hehe]

      Poista
  9. SAANKO MÄ VARASTAA TON TANGOUN? MÄ NIIN TUUN NAPPAA SEN SULTA NIEHFUF SE ON IHANA, KAIKKI ON IHANII!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MITÄ
      EI SAA
      MIUN CHIMERE! MITÄ MIE TEEN JOS SIE PÖLLIT SEN ;__; Chimere oli kallis (posteineen melkein 50e hehehe... cx)

      Poista