2013-08-20

Inhoan sanavahvistuksia

Äsken taistellut 10 sellaisen kanssa u____u
nyt kaikki pojat ja tytöt tarkistamaan ettei teillä ole sitä päällä c:
(olen lapsellinen, minkäs teet)

Mutta, tässä kaksi kuvakilpailu kuvaa:


tällä Hatsune Mikun Kisaan, aiheena koulu


Ja tällä Jossulin, aiheena Käsityöt ^^



ekaa kertaa miun kameran makro toimi niinkun halusin

//Ja iso kiitos teille, kun jaksoitte kommentoida edelliseen postaukseen ♥ olen hyvin otettu ja onnellinen 8 ei-minun kommenttia ♥ jatkakkees sammaa malliin xD

9 kommenttia:

  1. hienoja kuvia ^^(onnea)
    ja kuule ihan Arskan ansiota että tuli kommentteja (hitto toi "Arsa" nimi tarttuu) >:D

    VastaaPoista
  2. Ihanat kuvat c: Ja itteä ärsyttää kans se sanahomma, oon täs viikon koittanu ettiä et miten se otetaan poies xd Tuloksetta. Oon liian vähä-älyinen käyttämään bloggeria o.o

    VastaaPoista
  3. Kiva että osallistuit!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaik. Ja dEmi käyn laittaa siun blogiin sellaisen ''näin'' jutun tosta sanavahvistuksesta c:

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! :3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista